16512

سوالات متداول کاربران

پرتکرارترین پرسش‌ها:
 
  • چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

بر روی منوی پایین صفحه فروشگاه رفته بر روی گزینه پیگیری سفارش کلیک کنید و کد رهگیری سفارش خود را وارد کنید و از اخرین وضعیت کالای خود مطلع شوید همچنین از طریق پروفایل خود از قسمت سفارش های من میتوانید تمامی جزئیات سفارش خود را برسی نمایید.(( در صورتی که کد پیگیری پستی سفارش خود را به صورت پیامک دریافت نکرده اید به پشتیبانی در تلگرام ارتباط برقرار کنید و کد پیگیری خود را دریافت نمایید ))

  • پرداخت کالای مورد نظر به چه صورت است؟

پرداخت تمامی محصولات در فروشگاه آنلاین صفرهفت به سه روش قابل انجام است روش اول از طریق درگاه بانک که شما به صورت آنلاین پرداخت خود را انجام میدهید و کد رهگیری و کد مرسوله ارسالی خودتان را تا موقع تحویل گرفتن محصول جهت پیگیری سفارش نگه میدارید. روش دوم و سوم  پرداخت از طریق کارت به کارت و واریز به حساب بانکی که شما مبلغ پرداختی فاکتور خود را به حساب یا شماره کارت توسط (آبربانک،موبایل بانک،یا اپلیکشن های پرداختی مانند آپ) واریز میکنید و از طریق منوی تماس با ما شماره فاکتور و کد پیگیری تراکنش پرداختی خود را برای تیم فروش فروشگاه ارسال میکنید.

  • شرایط گارانتی محصولات به چه صورت است؟

تمامی گارانتی های اجناس با شرکت گارانتی کننده محصول میباشد و فروشگاه صفرهفت هیچ مسولیتی در قبال گارانتی محصولات ندارد لازم به ذکر است کالاهای دست دوم توسط تیم مهندسی تست شده و هیچ گونه بهانه ای در قبال خرابی اجناس را فروشگاه نمیپذیرد و مسولیت شکستن و خرابی های ناشی از باربری با شرکت پست میباشد.

  • چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟  

لغو و مرجویی کالا ها فقط درصورتی اتفاق میافتد که یا به دلیل نوسانات بازار کاربر بدون قیمت گرفتن از تیم فروش پرداخت را انجام داده باشد و قیمت آن جنس در بازار تغییر کرده باشد یا کالای ارسال شده با کالای فرستاده شده مغایرت نداشته باشد همچنین بازگشت پول بدون دلیل فقط  تا قبل از ارسال مرسوله امکان دارد و بعد از آن ضرر ارسال کالا با کاربر میباشد.

  • چطور از امکانات و ویژگیها و متعلقات یک کالا مطلع شوم؟

توضیحات کامل اجناس در قسمت توضیحات همان کالا شرح داده شده است در صورتی که کاربر نیاز به توضیحات بیشتر در مورد آن کالا دارد میتواند با تیم فروش فروشگاه تماس حاصل فرماید.

  • چطوری بفهمیم کالای مورد نظر گارانتی دارد یا خیر؟

اگر کالای مورد نظر شما گارانتی داشته باشد در قسمت توضیحات آن کالا نوع گارانتی مدت گارانتی و شرکت گارانتی کننده مشخص شده است و کالاهایی که در توضیحات انها گارانتی لحاظ نشده به معنی بدون گارانتی بودن آن کالا میباشد.

  • عضو شدن در سایت چه مزیتی دارد؟

با عضو شدن در سایت از اخبار و تخفیفات ویژه سایت سریعا با خبر میشوید همچنین از امتیاز گیری و کدهای تخفیف برای خرید بهرمند میشوید.